تمامی قواعد و قوانین این فروشگاه به شرح زیر و در آدرس  خانه‌ی چرم فام  می‌باشد و هرگونه تغییر در قوانین از طریق همین صفحه و از طریق شبکه‌های مجازی به اطلاع شما می‌رسد و هیچ خبر و قانونی در هیچ رسانه‌ی دیگری معتبر نخواهد بود و مجموعه‌ی چرم فام مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

.

قوانین عمومی

هرگونه سواستفاده از تصاویر محصولات چرم فام و اطلاعات درج شده در سایت ممنوع می‌باشد. در صورت اعتماد مخاطب و خرید محصولات از فروشندگان دیگر، چرم فام مسئولیتی به عهده نمی‌گیرد.

.

قوانین مشتری

کیفیت محصولات از جمله نوع چرم، نوع نخ و مونتاژ نهایی را تضمین می‌کنیم . اعتماد شما باعث افتخار مجموعه‌ی ماست.

کاربر موظف به تکمیل اطلاعات ثبت نام به صورت کامل و درست می‌باشد. مسئولیت هرگونه مغایرت اطلاعات و ارسال کالا به آدرس اشتباه به عهده‌ی کاربر می‌باشد.

حفظ و نگهداری از نام کاربری و رمز عبور به عهده‌ی کاربر می‌باشد، برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده اطلاعات خود را برای دیگران فاش نکنید.

محصولات چرم فام به مدت یکسال گارانتی تعمیر دارد، شرایط استفاده از گارانتی را در ارسال و برگشت کالا مطالعه کنید.

محصولات خریداری شده در شهر کرج به وسیله‌ی الوپیک و اسنپ ارسال می‌شود. نحوه‌ی برخورد مامور پیک به مجموعه‌ی فام ارتباط پیدا نمی‌کند.

محصولات تهران و شهرستان‌ها از طریق تیپاکس و چاپار ارسال می‌شود و مجموعه چرم فام با بسته‌بندی مناسب کالا را ارسال می‌کند و مسئولیت خرابی بسته‌ها به عهده چرم فام نمی‌باشد.

.

حریم خصوصی

چرم فام حریم خصوصی کاربران را محرمانه می‌داند و بدون حکم قضایی اطلاعات را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد.

.

امیدوارم خرید امن و لذت بخشی را با ما تجربه کنید، چون رضایت شما باعث خرسندی چرم فام می‌باشد.