۱-چگونه در سایت ثبت نام کنم ؟  برای ثبت نام در سایت چرم فام ، تنها ایمیل شما کافیست. بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید، و با ایمیل خود ثبت نام نمایید.

۲-چگونه ثبت سفارش کنم؟  برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید. در پایان دکمه “تکمیل خرید” را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید.

۳-کالای مورد نظر چقدر زمان میبرد تا به دستمان برسد؟ اگر کالای مورد نظر شما موجود باشد بعد از ثبت سفارش، اگر قبل از ساعت ۱۲ ظهر باشد بلافاصله ارسال میشود. در صورت نداشتن موجودی زمان لازم برای ساخت محصولات در زمان ثبت سفارش به شما اعلام میشود.

۴- چگونه از فیلتر های سایت استفاده کنیم؟  در صفحه ی اصلی کالاها به دو گروه مردانه و زنانه تقسیم شده اند. وقتی وارد هر کدوم از بخش ها شوید تمام محصولات با دسته بندی به شما نمایش داده می شود.

۵- پس از ثبت سفارش بسته ام را چگونه پیگیری کنم؟ اگر کالا توسط تیپاکس برای شما ارسال شده است، با تحویل کالا به تیپاکس، کد رهگیری برای شما پیامک می شود و با استفاده از این کد رهگیری، می توانید از وضعیت پستی بسته خود مطلع شوید.

۶-آیا پس از ثبت سفارش میتوانم آدرس یا محصول را تغییر دهم؟ در صورتی که بسته شما در مرحله “ثبت سفارش” است امکان تغییر وجود دارد و می توانید برای اعمال تغییرات مورد نظر خود با امور مشتریان چرم فام  تماس بگیرید. اما در صورتی که کالا به مرحله “تحویل به بسته بندی” رفته باشد، امکان هیچ گونه تغییری  وجود ندارد و امور مشتریان به آن دسترسی ندارد. در این حالت، اگر نمی توانید در آدرس ثبت شده حضور داشته باشید و یا زمان ارسال برای شما مناسب نیست، باید تأمل نمایید تا کالا توسط پیک یا پست به چرم فام بازگشت داده شود و هزینه مجددا محاسبه شود.

۷-آیا چرم فام گزینه عودت کالا را دارند؟ به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل وجود ندارد.

۸- اگر کالای من ایراد داشته باشد تعویض میشود؟ بله در صورت تایید همکاران امکان تعویض با یکی از محصولات چرم فام را دارید.

۹-ابعاد و اندازه و قیمت محصولات را چگونه بفهمم؟ در طراحی سایت چرم فام قسمتی وجود دارد به اسم مشخصات فنی که ابعاد و اندازه و جنس محصولات در  آن ذکر شده است.همچنین در اینستاگرام و سایت قیمت ها به تفکیک درج شده اند.