سلام به همراهان عزیز چرم فام.

توضیحات کامل استفاده از سایت و کد تخفیف رو براتون قرار میدم تا قبل از هر خرید بتونید ثبت نام خودتون رو تکمیل کنید و از امکانات سایت استفاده کنید. شما به دو صورت میتونید از سایت خرید کنید:

  • خرید به صورت مهمان سایت
  • خرید به صورت کاربر سایت

تفاوت این دو مدل خرید در امکاناتی که شما می‌تونید از سایت دریافت کنید بستگی داره. زمانی که شما به صورت مهمان خرید خودتون رو ثبت کنید قیمت محصول رو پرداخت می‌کنید و بسته‌ی شما به صورت پس کرایه براتون ارسال میشه اما اگر عضو سایت باشید :

  • کیف پول برای پروفایل شما ساخته میشه و مبلغی از خرید شما به حساب کیف پول شما بر میگرده و می‌تونید تو خریدهای بعدی ازش استفاده کنید.
  • در اعیاد برای اعضای سایت عیدی واریز میشه و می‌تونید از عیدی برای خرید خودتون استفاده کنید.

نحوه‌ی ثبت نام در سایت

 

(از قسمت سربرگ سایت روی آدمک کلیک کنید تا منوی ثبت نام براتون باز بشه)

 

 

( از منوی سمت چپ نام کاربری به انگلیسی، رمز و آدرس ایمیل خودتون رو وارد کنید تا در صورت فراموش کردن رمز عبور بازیابی رمز براتون ارسال بشه.)

( به خاطر داشته باشید در ابتدای آدرس ایمیل www قرار ندهید.)

 

( بعد از ثبت نام پروفایل شما آماده شده و از این قسمت می‌تونید خریدهای خودتون، مبلغ شارژ کیف پول  رو ببینید و مشخصات خودتون رو کامل کنید.)

 

 

( و در نهایت زمانی که برای تسویه وارد صفحه‌ی پرداخت میشید به صورت اتوماتیک از کیف پول شما مبلغ موجود کسر میشه و ما به تفاوت رو شما از طریق درگاه پرداخت واریز می‌کنید و اگر کد تخفیف دارید در قسمت بالای لیست کد مورد نظر خودتون رو وارد می‌کنید و از تخفیف استفاده می‌کنید.)