در دنیای امروز انواع مختلف کیف با انواع متریال مختلف در دسترس انسان‌ها قرار دارند. کیف‌های تمام چرم، کیف‌های پارچه ای، کیف‌های نمدی، کیف‌های چوبی و … در فروشگاه‌های مختلف وجود دارند و ما بر اساس نیاز خودمان و سلیقه و سبک زندگی یکی از کیف‌ها را برای خرید انتخاب می‌کنیم. یکی از قسمت‌های مهم کیف که به صورت مستقیم بر روی سلامتی ما هم تاثیر می گذارد بند کیف های مورد استفاده ما هستند.

برای ساخت کیف‌ها می‌توان از متریال مختلفی برای بند کیف مورد استفاده کنیم. بندهای تمام چرم، بندهای چرم صنعتی، بندهای برزنتی، بندهای پارچه ای و…

بر اساس موارد زیر می توانید بند مناسب برای کیف های را انتخاب کنید:

  • سایز کیف مورد استفاده

  • کارایی کیف مورد استفاده

  • جنس محصول

سایز کیف 

امروزه کیف‌های دوشی از سایز بسیار کوچک تا کیف‌های دوشی بزرگ و ساک‌های مختلف مورد استفاده ما قرار می‌گیرد. یکی از بهترین بندهای مورد استفاده بندهای چرمی است که در سبک‌های مختلف موجود است. بندهای ترکیبی از چرم و زنجیر معمولا برای کیف‌های مجلسی استفاده می‌شود. جنس چرمی بند باعث احساس راحتی در استفاده کیف را به مصرف کننده القا می‌کند.

برای کیف های سایز کوچک بندهای چرمی از جنس بز قابل استفاده است و به دلیل سبک بودن کیف عمر این بندها برای شما بسیار طولانی خواهند بود.

اما برای کیف های دوشی سایز بزرگ و کیف‌های سنگین، بهتر است از بند گاوی دو رو چرم و یا ترکیف بند برزنت و چرم استفاده کنیم. این کار باعث می‌شود حمل کیف برای مصرف کننده راحت‌تر انجام شود و دوام محصول و عمر مفید محصول هم افزایش پیدا می کند.

کارایی کیف

بعضی از کیف های کوچک هم کارایی متفاوتی دارند. برای مثال کیف های دوربین عکاسی در عین حال که محصولی در سایز کوچک است اما برای حمل محصول سنگینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس بهترین بند برای این نمونه از محصولات بند ساخته شده از چرم گاوی است و یا ترکیب برزنت و چرم گاوی بند مناسبی برای این سبک از محصولات است.

جنس محصول

بندهای چرمی یکی از گزینه های خوب برای انواع کیف است چون تلفیق چرم با پارچه، چرم، نمد، چوب،… ترکیب زیبایی را می‌سازد . اما استفاده از بندهای پارچه‌ای برای کیف‌های نمدی و چوبی معمولا گزینه مناسبی نیست. پس در ساخت و خرید محصول این نکته هم جزو نکات مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

آیا میشود بند با رنگ فانتزی سفارش دهیم ؟

در مجموعه چرم فام شما بند با انواع رنگبندی را می توانید سفارش دهید. بعد از موارد فوق می توایند جنس چرم مورد استفاده خودتان را انتخاب کنید. بعضی از رنگ‌ها فقط در چرم های بزی قابل سفارش هستند. رنگ های فانتزی  از طریق سفارش چرم های بزی موجود هستند. رنگ‌های خنثی و رنگ های اصلی در چرم های گاوی هم موجود هستند.

مدل بند یکی از نکات مهم قبل از سفارش دادن بند هستند. بندهای چرم با سگک، بندهای چرمی با تنظیم بند، بندهای کوتاه روی مچ دست، بندهای مدبر دار برای بستن دهانه کیف و … از مدل‌هایی هستند که می‌توانید از طریق چرم فام خریدای کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بالای یک میلیون و پانصد هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود.